KATTEFODER

Katte skal have et foder med den rette ernæringssammensætning og smag. Netop smagen er utrolig vigtig for kattene, da de kan være meget kræsne og have særlige præferencer.

Her på vores klinik og på webshoppen finder du et stort udvalg af foder i høj kvalitet til alle katte uanset alder, størrelse og vægt. Det er vigtigt, at du sørger for, at din kat får det rigtige kattefoder i passende mængder. Det skal svare overens med kattens alder og aktivitetsniveau.

Vi forhandler kun kattefoder af bedste kvalitet, og vi stiller høje krav til vores produkter. Foderet er sammensat af kun de bedste råvarer og ud fra dyrlægers faglige viden om kattes ernæringsbehov.

Vi forhandler livsstadie- og sygdomsdiæter fra Hill's, Virbac og Royal Canin, der indeholder alt det, din kat for brug for til et langt og sundt liv.

Disse 3 fodermærker er kendt for dokumenteret kvalitet, effekt og deres gode smag. Forskellen er til at få øje på, når katte fodres med kvalitetsfoder, som sikrer en sund hud og dermed en flot pels, en sund fordøjelse og masser af antioxidanter.

Både Hill’s, Virbac og Royal Canin er så sikre på den gode smag i deres kvalitetsfoder, at de garanterer pengene retur, hvis din kat alligevel ikke skulle bryde sig om kattefoderet.

{{discount | currency_format}}

{{product.Title}}

{{discount | currency_format}}

Vælg det rette foder til din kat

Det er vigtigt at være velovervejet, når du skal vælge foder til din kat. Vi har en række forskellige slags foder til katte af alle aldre eller med særlige behov. Vi har foder til katte, som lider af eksempelvis overvægt eller allergi.

Det er en god idé at spørge din egen dyrlæge til råds, når du skal vælge kattemad. Din dyrlæge kan fortælle dig, om din kat har behov for specialfoder/sygdomsdiæt.

Livsstadiefoder til en rask kat

Det er vigtigt, at du sørger for, at din kat får det rigtige kattefoder og i passende mængder. Det skal svare overens med hundens alder, størrelse og aktivitetsniveau. Er katten neutraliseret eller intakt?

Som ejer af en killing er det vigtigt, at du er opmærksom på, at killingen får et foder, der understøtter dens vækst og udvikling. Du kan på vores webshop finde flere forskellige typer af foder beregnet til killinger. Vores foder sikrer killingen en god smag og nærende start på livet.

Det er muligt at købe forskelligt kattefoder til katte i vækst, voksne katte og neutraliserede katte. Derudover har vi også foder til ældre katte. Seniorfoderet er sammensat af de bedste ingredienser og råvarer, der dækker kattens nærringsbehov, og optimerer den ældre kats livsglæde og sundhed.

Sygdomsdiæter

Vi tilbyder mange former for sygdomsdiæter til katte. Sygdomsdiæter er nødvendige, hvis din kat har en lidelse eller tegn på en lidelse - fx urinvejsproblemer, hudproblemer, stress/adfærdsproblemer, tandsten, vægtproblemer, ledproblemer eller andre ubehagelige problematikker. Hvis du anvender den korrekte sygdomsdiæt, da kan du også være med til at mindske og forebygge irritationer og gener hos din kat.

Uanset alderen på katten eller hvilke udfordringer katten døjer med, er det vigtigt, at katten får den rigtige sygdomdiæt med den rette balance af indholdet i diæten.

Kattefoderet på vores webshop er kendetegnet ved de allerbedste råvarer og kontrol af leverandører af ingredienserne. Det betyder, at ingredienserne skal være helt i top, så hver pose indeholder nøjagtigt det samme og har samme høje kvalitet. Smageligheden testes løbende for optimering på dertil indrettede smagstestcentre, da smageligheden er utrolig vigtig for en syg kat, ellers vil den ikke spise. Proteiner af høj kvalitet, omega-3- og 6-fedtsyrer og meget velafbalancerede ingredienser for dens helbred gør din kats spiseoplevelse til en tryg og velsmagende aktivitet. Kvaliteten af syddomsdiæten er med til at skabe et godt og velfungerende katteliv med et høj livskvalitet.

Yderligere information om produkterne.

Det er muligt at læse yderligere detaljer om det enkelte produkts anvendelse, foderanalyse og ingrediensindhold under hvert produkt. Dette gør det muligt at overskue, hvordan det enkelte produkt matcher den enkelte kat.

Levering og fragt

Ved bestilling af produkter fra webshoppen er leveringstiden 1-5 hverdage. Fragten er gratis ved køb over 375 kr. med standardlevering til din nærmeste GLS pakkeshop.